1. Ο Πλίνιος πάντως δεν τον αναφέρει μεταξύ των καλλιτεχνών που εργάστηκαν στο μεγάλο Ατταλιδικό ανάθημα. Στο έργο αυτό συνεργάστηκαν οι Φυρόμαχος, Στρατόνικος από την Κύζικο, Ισίγονος και Αντίγονος. Βλ. Plin., HN 34.84. 2. Λεβέντης, Ι. , «Η Υγεία του Νικηράτου του Αθηναίου. Συμβολή στη μελέτη της πρώιμης πλαστικής της Περγάμου», στο Palagia, Ο. – Coulson, W. (επιμ.), Regional Schools in Hellenistic Sculpture, Proceedings of an International Conference held at the American School of Classical Studies at Athens 1996 (Oxbow Monograph 90, Oxford 1998), σημ. 47. 3. Σύμφωνα με άλλη άποψη, ο εν λόγω Φιλέταιρος πρέπει να ταυτιστεί με τον αδελφό του Ευμένη Β' (197-158 π.Χ.) και του Αττάλου Β' (158-138 π.Χ.). 4. Σε ένα σχέδιο του Κυριακού της Αγκόνας αποδίδεται πιθανότατα ένα έργο του Νικηράτου. Στην επιγραφή μάλιστα που το συνοδεύει αναγράφεται “Eumen est regis”. Bλ. σχετικά Λεβέντης, Ι., «Η Υγεία του Νικηράτου του Αθηναίου. Συμβολή στη μελέτη της πρώιμης πλαστικής της Περγάμου», στο Palagia, Ο. – Coulson, W. (επιμ.), Regional Schools in Hellenistic Sculpture, Proceedings of an International Conference held at the American School of Classical Studies at Athens 1996 (Oxbow Monograph 90, Oxford 1998), σελ. 106-107. 5. Δεν μπορεί πάντως να αποκλειστεί και η υπόθεση ότι το σύμπλεγμα βρισκόταν μέσα στην πόλη, αλλά δεν είχε σχέση με το Ασκληπιείο. |