Εγκυκλοπαίδεια Μείζονος Ελληνισμού, Μ. Ασία ΙΔΡΥΜΑ ΜΕΙΖΟΝΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ
z
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Αναζήτηση με το γράμμα ΑΑναζήτηση με το γράμμα ΒΑναζήτηση με το γράμμα ΓΑναζήτηση με το γράμμα ΔΑναζήτηση με το γράμμα ΕΑναζήτηση με το γράμμα ΖΑναζήτηση με το γράμμα ΗΑναζήτηση με το γράμμα ΘΑναζήτηση με το γράμμα ΙΑναζήτηση με το γράμμα ΚΑναζήτηση με το γράμμα ΛΑναζήτηση με το γράμμα ΜΑναζήτηση με το γράμμα ΝΑναζήτηση με το γράμμα ΞΑναζήτηση με το γράμμα ΟΑναζήτηση με το γράμμα ΠΑναζήτηση με το γράμμα ΡΑναζήτηση με το γράμμα ΣΑναζήτηση με το γράμμα ΤΑναζήτηση με το γράμμα ΥΑναζήτηση με το γράμμα ΦΑναζήτηση με το γράμμα ΧΑναζήτηση με το γράμμα ΨΑναζήτηση με το γράμμα Ω

Κωλώτης της Τέω

Συγγραφή : Δίπλα Ανθή (12/3/2003)

Για παραπομπή: Δίπλα Ανθή, «Κωλώτης της Τέω», 2003,
Εγκυκλοπαίδεια Μείζονος Ελληνισμού, Μ. Ασία
URL: <http://www.ehw.gr/l.aspx?id=4992>

Κωλώτης της Τέω (13/3/2008 v.1) Colotes of Teos (11/7/2008 v.1) 

ΓΛΩΣΣΑΡΙΟ

 

εγκαυστική μέθοδος, η
Ζωγραφική τεχνική με κερί. Με καταγωγή από την Αίγυπτο, στην Ελλάδα εισάγεται από τον 5ο αι. π.Χ. Τα χρώματα αναμειγνύονται με κερί και επιχρίονται σε ξύλο, ελεφαντόδοντο, μάρμαρο ή και λινό ύφασμα. Δεν ξέρουμε αν η ετυμολογική προέλευση του ονόματος (από το ρ. «εγκαίω») υπονοεί ότι το μείγμα του κεριού εφαρμοζόταν σε ρευστή κατάσταση με βούρτσα ή έμπαινε ζεστό και δουλευόταν αργότερα με ένα καυτό εργαλείο. Μάλλον και οι δύο μέθοδοι ήταν σε χρήση.

 
 
 
 
 
 
 
 

Δελτίο λήμματος

 
press image to open photo library
 

>>>